پست برتر

آخرین پست های سرتاسر وب

پست برتر

آخرین پست های سرتاسر وب

آخرین اخبار و مقالات آموزشی از سرتاسر وب فارسی برای دسترسی راحت تر به این آموزش ها در این وبلاگ برای شما گرد آوری می شود.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آموزش عکاسی صفر تا صد

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۵۳ ب.ظ

آموزش عکاسی صفر تا صد

آموزش عکاسی صفر تا صد : بنا به درخواست کاربران در جهت آموزش عکاسی تیم استودیو ساترین دست به قلم شده تا چارت آموزشی برای علاقه مندان به هنر عکاسی طراحی کند تا کارجویان عکاسی با هدف بهتری به مسیر خود ادامه دهند. امروزه دانش عکاسی زیادی در اینترنت وجود دارد اما وقتی علاقه مندان به عکاسی می خواهند به این مسیر قدم بگذارند مشکلات زیادی در جهت آموزش وجود دارد ، بسیاری از آنها [مطالب آموزش عکاسی ] می تواند گیج کننده ، پیچیده و یا کاملاً اشتباه باشد! به همین خاطر ما این پست وبلاگ را پر از نمودارهای مبانی عکاسی ، تصاویر و اطلاعاتی قرار داده ایم که به همه عکاسان مبتدی امکان می دهد تا اصول اولیه را بیاموزند.

 آموزش عکاسی تبلیغاتی با تیم حرفه ای ساترین استودیو " عکاسی صنعتی" در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

درمورد آموزش عکاسی مقدماتی تا پیشرفته از 0 تا 100 :در پایین ما 6 اصل اساسی معرفی میکنیم ، درک این شش اصل به شما کمک می کند تا در ادامه یادگیری عکاسی ، سردرگمی را از بین ببرید. اطلاعات زیر پایه های عکاسی شما را تعیین کرده و شما را با دانش و مهارتهای لازم برای حرکت سریع از ‘عکاسی برای مبتدیان’ به مهارتهای پیشرفته تر آماده خواهد کرد ” جهت عکاسی صنعتی کلیک کنید.

 

جهت درخواست عکاسی برای عکاسی از کالا یا همان عکاسی از محصولات برای درج در سایت فروشگاهی می توانید با تیم حرفه ای ساترین تماس بگیرید 

 

 

انواع لنز ها در عکاسی :

لنزهای زوم / فاصله کانونی ثابت لنزها می توانند در دو دسته قرار بگیرند ، لنزهای زوم یا لنزهای فاصله کانونی ثابت (همچنین به آنها عادی یا استاندارد گفته می شود). هر دو مزایا و اشکالاتی دارند که در زیر توضیح داده شده است.

 

دسته اول لنزهای ثابت :

لنزهای کانونی ثابت معمولاً می توانند نور بیشتری جمع کنند زیرا در دیافراگم های بزرگتر موجود است. اما به دلیل محدودیت در توانایی زوم ، شما را مجبور به حرکت روی پاهای خود می کنید تا بهترین ترکیب را پیدا کنید. این امر می تواند با ایجاد تنبلی کمتر از عکاسی خود ، مزایای آن را داشته باشد ، اما به این معنی است که شما ممکن است به لنزهای بیشتری نیاز داشته باشید تا طیف وسیعی از فاصله کانونی را بپوشانید.

ادامه آموزش در سایت : آموزش عکاسی از مقدماتی تا پیشرفته به صورت حرفه ای کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی